GypsyRose

Taking the long way around

NZ - the upcoming music nation

Publicerad 2009-12-13 02:20:23 i





En helt ny varld av musik har som bekant oppnat sig for mig har i NZ. Mycket tack vare Cat, min tyska parla som pluggar musikproduktion och marknadsforing pa AUCKL. UNI. Det ar svart att inte bli meddragen. Vi gar pa heaps of konserter, gig, rhytm nites n allt daremellan.

Grabbarna fran Smashproof har jag kort namnt innan. Pojkar fran South AUKL. med mycket att saga.
NZ ar mycket for HipHop n Rhytm n Base. Som sagt, en helt ny varld.
Jag vidgar mina musikaliska vyer.

Hoppas ni darhemma gor det samma!

Kommentarer

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-12-13 11:00:50

Jag förstår dig precis mitt hjärta! Heela min musikvärld öppnades där borta. Men det känns lite som porten bara är halvöppen. Nåt hände, nåt fick det att försvinna mkt. Tror det är vädret, människorna och att jag saknar en bit av mig själv. Vart den är och hur jag ska få den tbx är en större fråga.. stäng aldrig din, låt den inte ens glida igen lite lite. Det är så fint och så skönt omtumlande på nåt sätt, musiken!

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-12-13 11:04:35

Btw mitt hjärta.. Ni är väl medvetna om att era namn bildar JAM va?! Jojo, ankan o Mikalea (hehe det hette du på min phone, allt efter hamilton natten?!..)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela