GypsyRose

Taking the long way around

julklappar fran Sverige!

Publicerad 2009-12-18 01:28:33 i



Har fatt en sa massa, massa fint fran Kvinnorna I Mitt Liv, de senaste dagarna. Glogg, pepparkakor, julpynt, DVD:s (Gilbert Grape o Mysteriet pa Greveholm, kan det bli battre???), o allt mellan himmel och jord.
Dessutom fick jag ett jattefint julkort fran Nisse igar, sa mina dagar ar verkligen fyllda av KARLEK!

Ikvall o imorrn ar Green Day i stan, o jag jobbar givetvis pa cafeet. Det kommer bli en san dar katastrofhelg, som jag egentligen trivs ganska bra med. (Sarskilt eftersom jag jobbar med bastaste Lulu och Jinny!) Kora skiten ur sig, o sen kunna lasa dorren, botta volymen medan man stadar, sen ar det bara att svida om o dra ut i Aucklandsnatten, for var fina lilla Bianca fyller 21!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela