GypsyRose

Taking the long way around

hippieinvasion pa CG

Publicerad 2009-12-10 11:53:22 i



Haromveckan dundrade hela jadrans HippieVarlden in pa CG. Det var rokelse, pling plong och dreads sa langt ogat nadde. Hippiesarna var supermysiga, och lat mig pilla lite pa dreadsen. De var i stan for att plingplonga fram egen musik tillsammans, och gathera up infor Regnbagsmotet som halls mitt ute i ingenstans i skogen en hel manad pa sydon.

Det yogades i timmar varje morgon i var bakgard. Det kunde se ut sahar, pa ett ungefar.

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2009-12-10 16:51:11

ÄR DE KVAR?? JAG KOMMER PÅ STÖRT!!!

Postat av: Karlsson

Publicerad 2009-12-11 03:09:49

Du detta mötet satt ja o tjöta om med en amerikanare igår kväll. Givetvis visste jag allt om det, men idag kom jag ju på att jag inte har en jävla aning vad han snacka om...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela