GypsyRose

Taking the long way around

grattis, bianca!

Publicerad 2009-12-18 01:37:11 i



Bianca fick mycket fint. Tex...ehhh, galgar och en harblas. :) Man tager vad man haver.



Idag fyller var lilla Bianca 21 ar! Vi vackte henne med MYCKET vackra morronroster, tarta med jordgubbar o choklad, skumpa och ballonger. Hon fick en tiara och en bla fjaderboa, som kan ses pa bilden. MYCKET vackert!

Efter frullen trillade jag och mina roomies Nic o Bianca tillbaka i vara sangar, och vilade lite till. Jag alskar att ha en hostelfamilj dagar som denna, men pa mandag ar det slut pa't! :) HJALP! :)
Nu star Bianca i koket o lagar en MASSIVE Paella till hela varlden, vad det ser ut som, Nic sover fortfarande, Glen springer runt som en yr hona. Och jag, vad gor jag? Borde plugga mig vanvettig, men...:)

Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela