GypsyRose

Taking the long way around

Varldens basta

Publicerad 2009-08-08 15:04:19 i

Just som jag trodde att de som star mig narmast dar hemma hade glomt bort mig och min examensdag, far jag skammas.
Ringde hem efter en MYCKET blot natt med Strumpan pa stan, dar vi lekte drottningar i baren och bestallde in alldeles for mycket och alldeles for dyrt, for att skalla lite eftersom min telefon varit stendod hela min examensdag, medan de andra tjejernas mammor och pappor ringt och grattat och varit stolta.

En forvanad lillasyster och mamma meddelade att de skickat mms pa flaggan de hissade under morgonen, och tankt pa mig hela hela dagen. Jag blev gratig och forbannade tekniken.
Sedan ringde jag till Lillerskog for att skalla lite till, och fick till svar att "Men Mikaela, klart jag inte glomt. Jag har mailat, och dessutom satt in en liten examenspresent pa ditt konto, sa du kan kopa dig nat fint."

Jag grat givetvis lite till. For att jag ar en idiot som tror att jag ar bortglomd, och for att jag har varldens basta Familia som vantar dar hemma. Lillerskog, du tillhor den Familian, vare sig du vill eller inte.

Ni ar bast!
Tack!

Kommentarer

Postat av: ewelina

Publicerad 2009-08-09 15:57:05

du är inte bortglömmd

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-08-09 20:23:17

älskade, finaste! KLART vi inte glömmer bort din stora dag! det är ju helt enkelt så att tekniken strular ibland, men du vet att vi är så otroligt stolta över dig och glada för din skull! FÖR DU KLARADE DET!! med briljans också! fast det visste jag ju att du skulle, som allt annat du tar dig för :)

love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela