GypsyRose

Taking the long way around

thunder, baby!

Publicerad 2009-08-25 23:12:20 i

Och dääär ändrade Ingvarsdotter till svensk tangentbord. Bekvämt för er kanske, men ACK, så jobbigt för mig! Använder ju inte dessa bokstäver alls längre, det blir med ens superknepigt att slira iväg med fingrarna bort pa högerkanten igen. Fy!
Det kan hända att jag byter snart igen, det här håller inte i längden, det känner jag...

Igar hade jag och Jo skräckfilmsnatt, vi kollade på Terror på Elm Street och ett par R U Afraid of the dark-avsnitt. Vajjert!
Det smattrade mot rutan mest hela kvällen, och vi hörde även en åsksmäll. Vi väntade givetvis glatt på mer åska, eftersom vi båda är stora fan av detta fenomen, men inget kom.
Värre ska det tydligen ha varit på sydön, am I right?

Minns du Karlsson, när vi stod utanför Hester 2 en natt, och såg det MAGNIFIKA blixtoväder som drog över havet? Har aldrig sett något liknande, den natten blev det inte många timmars sömn.
Var det samma natt som Simon klättrade på taket och försökte ta sig in i Michaels rum på toppen?

Kommentarer

Postat av: Karlsson paa taket

Publicerad 2009-08-26 00:53:00

Jovisst var det samma kvall! Fast tidigare pa kvallen har jag bestamt for mig. Manga konstiga blickar fick vi fran var hostelfamilj! Men jag forstar inte varfor, for det ar HELT normalt att kolla efter OFF i askan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela