GypsyRose

Taking the long way around

Spexigt pa jobbet

Publicerad 2009-08-21 10:02:03 i

Servade efter basta formaga ett glatt gang idag pa cafeet. Hade en halvlang pratstund med den ene grabben, en storvaxt karl som tackade for god service och gott kaffe. Jag fick beratta att jag kom fran Sverige, och det visade sig att hans fru var halvsvensk. Han pratade glatt pa om detta fenomen, vi talade om Lappland och svenska efternamn sa som Hasselkvist.
Jag fick lara karln att Thanks heter Tack, och han TACKADE sa mycket pa svenska nar han gick.

Sedan berattade min arbetskollega Nicole att detta var fd All Blacksspelaren Mike Johnson.

Frackt. Vi ar i princip nastan ihop nu.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-21 19:11:52

Kunde han inte redan tack då hans fru var halvsvensk?! Dåligt tycker ja... men coolt att ni snart ska skaffa volvo ;) puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-21 19:12:45

ja d e jag, d va även jag nyss och d kommer att vara jag i framtiden oxå.. just so u know... puss

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-08-21 19:13:20

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela