GypsyRose

Taking the long way around

Party med Kiwi Experiences

Publicerad 2009-08-04 23:55:21 i

Var nyblivne van Casey from Kiwi Experiences ar uppe har pa hostelet titt som tatt med diverese broschyrer.
Igar var han inne hos mig igen, och forsakrade sig om att jag och tjejerna kommer pa deras FirmaFest som ska ske pa The Globe (Inte mitt favvohak direkt, men allt kan man ju inte rada over) kommande fredag.

JA TACK! Ropade 3 svenska hostelmanagers, gratis drinkar och party partaj med detta foretag ar ju inte direkt nat man tackar nej till. Och ni som besokt landet i fjarran, har sakert en hel del historier om Kiwi Experinces. De ar skvatt galna emellanat. Jag ser givetvis fram emot detta spektakel med gladje!

Det blir hart. Imorrn ar det examensdag for mig och tjejerna, skumpadag med avrundande middag uppe i roterande restaurangen Orbit i Aky Tower.

Sen att jag borjar jobba 5.30 lordag morgon...Det kan vi tanka pa sen. Senare.  

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-08-05 00:13:22

Hej sötpotatis! Ja, visst är det väl så att det är bättre att leva NU och inte spara på allt tills man är död och begraven! Jag är dundernöjd med mina dojjor, och då han på Trätorget lovade mig 14 dagars skoskav ska det tillochmed bli roligt att gå in dom :P haha :D Tack så hemskt mycket för kortet/brevet du skickade, det var fiiiint!!! :)



Festen låter super, och examen och allt som närmar sig! Exciting! :)



Puss puss min sötaste rebellMichelle - hård men snäll :D

Postat av: Mia

Publicerad 2009-08-06 13:11:31

GRATTIS!!! puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela