GypsyRose

Taking the long way around

Onsdagsmorgon

Publicerad 2009-08-04 23:45:23 i

...Och det ar min tur att ga upp och skota bygget. En del utcheck, hjalp med att boka AJ Hacketts Bungy from the Auckland Bridge, pill med requests och bookings, samt annat som kickar igang dagen har i Auckland city.
Adam som aker hem till London pa sondag, kom in med en tallrik goda scones och en kopp the till mig nyss, forstar ni hur mycket jag alskar att vara manager pa ett sadant har stalle dar folk (ofast) ar supergoa och mysiga?

Jag och Strumpan pratade om Livet och om Doden igar. Och om karleken. Den dar Karleken som ingen inom var branch faktiskt tror pa. Allt ar bara flyktiga kontakter och en stunds narhet, innan en av tvasamheten drar nanannanstans.
Jag vet inte var jag finns nu, eller vad som hander. Men det finns en grabb jag pussar pa da och da, nan jag pratar med om natterna, och nan som ar sa knapp att han alltid far mig att skratta.

Men inget av det dar ar tillrackligt. Pa langa vagar. For nan av oss. Hur mycket kan man egentligen begara av en annan manniska innan man tillsammans nar bristningsgransen? Hur mycket ar det OK att ge av sig sjalv innan man borjar gora oratt mot sig sjalv? Var gar gransen for lust och for kanslor?

Var finns jag i allt det dar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela