GypsyRose

Taking the long way around

examensdagen med stort e

Publicerad 2009-08-11 03:52:21 i



Jovisst! Kuddarna i loungen reserverade for champagnefrulle med pannkakor och jordgubbar!



Pannkaksbakaren Ingvarsdotter i full fart!



Kalasdags for tre svenska tjejer!



Special Coffe at BaraBra, svenskt cafe i Auckland Viaduct. Efter var cruise, som var var present till Jo.



Auckland west haven harbour. Nice!



Efter var middag uppe i roterande restaurangen Orbit i Sky Tower. Hej tjejer!



Var favoritbouncer och nara van Simon fran UK, som jag skrivit om tidigare. Simon, du ar bast! Alltid skont att ha en stor kille att ringa om nan ar dum mot en. "Har ni problem, ring mig. Jag slass inte garna, men for familj, vanner och heder, skulle jag gora det", sager Simon.



Sprang pa ett lustigt folje som havdade att de skulle pa costume party. Jag vet inte om jag gar pa den latta, dock.



Haha! Love it!

              

Ja. Behover jag saga att jag troligtvis har varldens basta liv?
Tack tjejer for varldens underbaraste dag, som jag knappt aterhamtat mig fran an. ALLT var sa bra. Men Strumpan, nasta gang gar vi hem innan vi blir sa FULA som vi blev efter en hard dag. Skonhetssomnen AR viktig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela