GypsyRose

Taking the long way around

Sista redovisningen? Check!

Publicerad 2009-04-08 10:01:36 i

Livet snurrar på i 300 spinn nu, och jag hinner inte landa. Det hela påminner friskt om England, där jag seriöst höll på att få ett psykbryt. Men jag är klokare nu,och lever just för dagen.
MEN! Idag har jag och min supergrupp redovisat vårt sista projekt. Bra jobbat tjejer! Jag är så stolt över oss!

Skriver mer när tid finns, och mer sinnesro uppstått...



Madsen utför en traditionell Haka under en av redovisningarna. Mycket skrämmande och genuint. Han är dock inte lika skrämmande när han kindpussar oss varje fredag då han är dörrvakt på ett av favvohaken Little Rock.



Jag och Johanna kör en Haka as well. Kanske inte lika genuint, men ack! Så mycket GLÄÄDJE och lite skräck vi spred ändock!



Jag bjuder klassen på vinprovning. I NZ får man med fördelaktighet dricka vin under redovisningarna. Tänk på det, Bengan där hemma! ;)



Är vi inte söta som Maorier? Natten innan var vi givetvis ute och norpade blad in the kyrkpark. ;)

        

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-04-08 11:11:43

Vad är en honestybox för nåt? Lät spännande och jag vill göra en egen! Fast jag måste ju veta vad det går ut på isf :D



PÖSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela