GypsyRose

Taking the long way around

Nu saknas det..

Publicerad 2009-04-02 04:19:48 i











Åh! Fick akut hemlängtan, men som tur är brukar denna lägga sig lika snabbt som den uppstår. Jag talar av erfarenhet.
Jag borde egentligen plugga som en tok nu, men gah! Hur kul är DET? ;) Allt ordnar sig!
Slänger istället in lite bilder på de jag saknar mest nu. Familj och vänner, jag gillar er skarpt! Bara så att ni vet.

Ikväll ska vi på en traditionell Hungi i maoriebyn här i Nelson med Mike the MaoriMan, Harald och krapparna. Restaurangutbildningen här på NMIT Uni. ska lära sig laga traditionell maorimat, och nån måste ju provsmaka.
JATACK! Gastade genast 20 matglada svenskar. Vi tänkte offra oss, det känns helt OK.

Igår pratade jag länge med mamma, mormor och Liselotte. Mys!

Kommentarer

Postat av: gaystyle

Publicerad 2009-04-02 04:24:57

Hej fin och bra blogg!



// http://gaystyle.se

Postat av: A-L

Publicerad 2009-04-02 13:06:36

Gaaah, jag leeengtar efter dig också! Men tusen grattis till praktiken, vad spännande! Hostel-manager liksom, det låter flashigt tycker jag :-) Hoppas allt är bra hos er, börjar det bli höst nu? Igår var det första riktiga vårdagen. Superhärligt, så där soligt och varmt så man måste slita av sig halsduk och vantar, för man svettas nästan ihjäl. Så allt känns väldigt lätt och bra nu, tänk vad lite sol kan göra :-D Men jag hoppas vi hörs snart. Har du något ungefärligt hemresedatum? Puss o kram!

Postat av: lil' sis dansar rumba

Publicerad 2009-04-02 22:19:19

JAG SAKNAR DIG! Och råder dig till att lyssna på världens bästa låt: http://www.youtube.com/watch?v=KwCPzFI-kVg



ja bara så du vet så kommer jag spendera sommaren med att dansa rumba i engelska parken!



PUSS!

Postat av: Nilsson

Publicerad 2009-04-03 09:29:44

Hej! Haha Julbordet hade jag då nästan glömt av, det känns som evigheter sen =) JAg har dock tyvärr inget hem nummer men däremot har jag en jobbtelefon hehe säg mig en tid på svenska som jag kan ringa dig på på måndag så får vi talas vid lite! och gärna telefonnummret också, det blir svårt annars =) Ha en skön helg vännen! Puss Puss

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-04-04 19:19:27

Heeeeej , jag saknar dej jätte mycket !!!! <3333

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-08 21:17:21

michelle, vad är det för vedervärdiga dansbilder du lagt upp på mej, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela