GypsyRose

Taking the long way around

Skottlossning på Hester Road!

Publicerad 2008-09-07 13:53:24 i

Haha, kanske inte riktigt. Men det parkerade just en polisbil utanför vardagsrumsfönstret, där jag och Johanna sitter och väntar på vår Large Peperoni with filled crusts, home delivery från Pizza Hut. Våra smaklökar får iallafall en outstanding avslutning på den här sommaren...Mums!

Anyway, Johanna tyckte att det kunde vara på sin plats med lite hederlig skottlossning så här på blanka söndagen, poliserna mot våra grannar. DET, mina vänner, vore en utmärkt avslutning på vår tid här. Men allt ska man visst behöva göra själv...;) Får väl smälla med lite kastruller och grytor (som för övrigt blivit vårt signum här på Hester) så att poliserna reagerar. Suck.

Häromsistens satt det en massa poliser i en piketbuss utanför mitt fönster. Jag fattar aldrig vad de gör, men spännande som tusan är det!

Märks det att jag och Johanna båda kommer från småstäder eller?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela