GypsyRose

Taking the long way around

I´m alive, mates!

Publicerad 2008-09-13 12:06:39 i

...Men just inte så mycket mer. Efter en hård natt på det Stanstedska golvet och en flygtur, trillade jag och min compadre J in på skolan mitt under lunchrusningen. Ingenting har känts märkligare. Tid att andas ut och reflektera över den bästa sommare i mitt liv? ABSOLUT INTE, som Nils skulle sagt.
Skolan är igång med 100 nya projekt, csn krånglar, inspark för ettorna, telefonen går varm av alla som vill träffas, o allt annat som saka ordnas med. Dessutom sade min kropp ifrån och gav mig en rejäl förkylning.

Så J packade in mig i Lasse Berghagen och körde mig till sina föräldrar i fina Kungshamn. Igår låg jag i hennes säng hela dagen och sov samt kollade på Dharma o Greg-repriser hela dagen medan J sorterade kläder. Sedan fick jag mumsig mat av J:s söta föräldrar, och sen fick jag sova underbara 11 timmar.

Jag orkar inte. Så jag flyr. Ett tag till iallafall...

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-13 16:58:31

Det är inte flykt, det är paus. Inte av ondo, av godo.

Good girl!

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-09-14 00:17:14

Älskade vän! Håller med Mia i ovanstående kommentar. Dharma & Greg är dessutom ypperlig när man vill att själen ska få lite ro.

En stor applåd till Johanna som tar hand om dig, förstår och ger dig rum ( i dubbel bemärkelse).

Love Jolene

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-09-15 00:36:45

Å! Nu blev det lite så igen! Vilka Great minds du! :P

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-15 13:12:18

Söt du är och så rätt du har! Det vore himla trevligt med en Michellen som sitter och tittar på och mumsar kladdkaka när jag jobbar, haha :D Undrar vad chieferna skulle säga ;) Men ja, jag jobbar tyvärr sent denna vecka, så får ta det en annan gång :) Saknar dig med! Kramis!



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela