GypsyRose

Taking the long way around

Duktigt, Lasse Berghagen!

Publicerad 2008-09-30 19:09:44 i

Min bil Lasse Berghagen har varit alldeles utomordentligt duktig idag! Tillsammans har vi genomlevt bilbesiktningen i Skara, och det med glans och beröm från gubbarna på bygget. Jag dök ner i en broschyr när det skulle sparkas på däck och kolla rost. Trodde minst sagt att döden var kommen.
Men icke! Nu är vi så glada och nöjda, både jag och Lasse! Tjooo!

Imorrn sticker
jag till GBG en sväng för att catcha upp med Nilsson och AL. Mia, dig tar jag nästa gång.

Cheeerios!

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-09-30 21:28:14

Puss gumman! Tack för igår!!!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-30 23:24:53

Okej då. Jag e kvar. :)

Postat av: sandra dee

Publicerad 2008-10-02 18:10:13

hej mika! hahaha lasse berghagen!! ja döööör! men grattis iaf! ses imorn, filmkväll hihi myyyyys

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-02 18:15:30

Hur många pannkakor har du ätit som mest? :)

Postat av: A-L

Publicerad 2008-10-02 19:58:35

Åh, saknar dig redan!! =) Hoppas ni hade mys ikväll, trist att jag inte hann komma. Ta hand om dig, ha en bra heeelg! Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela