GypsyRose

Taking the long way around

Back in business

Publicerad 2008-09-19 10:33:26 i

I går kväll kom jag till Falköping. Här stannar jag nu till måndag kväll. Det blir en välbehövlig vila hemhemma, och en massa andra saker ska göras. Bankbesök, fika, mormorvisit, kusinträff och vinpimpel...Ja, bland annat.
Det blir kul. Snart ska jag vira in mig i mina sjalar och promenera upp till stadens torg, där jag ska fortsätta min tradition att fika själv. En bok och en latte is all I need, man. Och kommer nån bekant förbi, ja då blir jag ju såklart glad...

Fridens!

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-09-19 11:27:46

haha ja jag kanske släntrar förbi sådär i jäkten ;-P

kramkalas!!!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-09-19 12:21:21

Åhh, min mobil är kneeepp! Vet inte om du fick mitt sms? Jag skrev iallafall att jag saknar dig tokmycket och tänker på dig varje dag! Rödtjutet står och väntar, så jag hoppas vi hinner ses snart. Säg bara till så sätter jag mig på första bästa tåg mot Lisch. Massa kramar o pussar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-19 16:21:51

All I will say is welcome home!!!!



Hoppas vi ses snart!!!



KRAM

Postat av: Mel

Publicerad 2008-09-19 20:35:21

Åh, det var mys att träffa dig idag, sprudlande glad och full av energi som vanligt! :D Ha en bra helg! KRAM!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-19 22:25:30

Hihihi, ANNA-LENA NÄÄÄÄE DITT SMS BLEV HELT KNASIGT :)



Roligt att treeeeefa dig föryyyt Michellen! Nu har vi blrjat ställa in en massa saker i lägenheten :) Wiie! Pyss!

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-09-21 21:03:56

Hej michelin! Imorn är det dags för oxfilé dejt och hårfärgning! hoppas du haft det bra i faaaaaalköping, men nu vill jag allt ha dig tillbaka i Lisch. :P PÖSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela