GypsyRose

Taking the long way around

Dagens to-do

Publicerad 2008-10-09 21:11:15 i

Idag har varit en dag av många bestyr. De flesta har blivit avbockade, andra inte. Beroende på disciplin och engagemang från bloggarens sida. Kolla själv.

*Vakna (Check)
*Ta mig till stan (Check)
*Köpa gratulationskort, champagne, strumpbyxor, massor av pärlhalsband samt sjal (Check)
*Latta mig på ett café, skrivandes gratulationskort till brudpar (Check)
*Hämta ut Lillerskogs hatt från stans modist (Check)
*Färga hår, kulör trollsvart (Check)
*Diska (Halv-Check, skar mig på trasig disk och slutade abrupt)
*Plugga (Halv-Check, lite sisådär med detta)
*Ringa Årås kvarn och stämma av inför bröllopsfest (Check)
*Laga mat (Nej, finns inte tid)
*Lägga på viktigt paket på lådan (Check)
*Packa inför helgen (Nej)
*Sy en detalj på klänningen jag ska ha på lördag (Check)
*Se Napoleon Dynamite (Check)
*Maila viktiga mail (Nej, inte hittills)
*Fixa viktiga grejjer med bilen (Nej, dumt dumt dumt)
* Fixa med bröllopslekar (Nej, dags nu kanske?)


Men annars. Annars har det väl varit en ganska kreativ dag, nu när jag ser min lista? Jorå. Bra jobbat Michelle. Åter till studierna och kvällskaffet.

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-10-09 23:45:29

Krajjst va mycket stuff to do!!!!

Det var ju en himla tur att du vaknade till o börja med annars hade det ju varit svårt! hahaha!

Nu undrar ju jag vad "stans modist" är och hur hatten ser ut? *tänker lindex och sovjetpälsmössa hahaha

Vidare vill jag bara tala om att du kan ta disken i badbaljan och köra hit den så kan jag köra i diskmaskinen!!
tadaaa!*

Kram o puss!!

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-10-10 12:21:39

oooo du får ta en maaaaassa kort i helgen!!! både på bruden och på dig! tänk på att det är brudens dag så att du inte är för stylish som bara du kan va! =) usch jag har ingen bra dag idag, men det går nog snart över! =) PUSS

Postat av: Mel

Publicerad 2008-10-10 14:22:44

Åh, en troll-michelle låter väl fantastiskt fint! Ha en toppenhelg!

Massa kRam!

Postat av: malle

Publicerad 2008-10-11 19:12:36

hahahahaha!!! jag tyckte det var festligt att du hann med att se napoleon dymanite men var för upptagen för att laga mat :) hihi, puttenutt! :D



fasen jag hade helt glömt av bröllopet, vi som fick titta på vigseln, (eller?)



nåväl. nästa helg är det fässt :)

Postat av: Julia

Publicerad 2008-10-11 20:56:13

jag hade inte heller tid att göra mat idag :P

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-10-12 17:15:41

Hej! Hoppas att ni har haft jättekul på bröllopet! Ser fram emot bilder sen. Massor!

Det blir allhelgonafest här den 1:a. kom kom!

Kram!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-10-12 22:37:03

Jag vill se bildeeeer från bröllopet juuu! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela