GypsyRose

Taking the long way around

...And the Tantliga goes bananas @ Ullared. So help us God!

Publicerad 2008-10-09 00:55:05 i



Har nån sett det där Ullared? Jamän titta, there it is! Lovely!




Såhär glada blev syskonligan när de till slut hittade tantmagneten och legenden Ullareeeed!





En ofylld kundvagn av stl XXXL kommer (ej) lastad!! Nu kör vi!



Såhär glad blev Gabby när hon hittade en fin tröja på Hästavdelningen inne på GeKås. Är det lycka eller är det lycka?



Och naturlisch blev jag lika glad. Fast min var rosa.

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2008-10-09 18:17:52

Haha, roligaste jag sett! Ni är de sötaste systrarna ever! Hoppas bröllopet går bra i helgen, att ni kan få ha lite roligt också =) Puss o kram!

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-10-09 23:40:23

Neheru! MIN häst äger faktiskt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela