GypsyRose

Taking the long way around

Way to much

Publicerad 2008-11-17 11:53:27 i

Det är faktiskt way to much for me to handle right now. Jag fattar det inte, skulle det inte lugna ner sig när jag kom hem från England eller? Gamla välkända Sverige kan väl inte bjuda på någon större stress och överraskningar? Tydligen...
Men hur gör man? Hur lyckas man klara allt man ska hinna med, både fysiskt och psykiskt?

Nej, jag tror jag får ett bryt, och kryper under täcket i väntan på sommarvärmen som väntar i Nya Zeeland.
För just nu känner jag inte alls igen mig själv eller någon annan heller, för den delen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-17 17:07:11

yo ma future nigga! snart är vi på NZ och latar oss och dricker en massa gott! ska bara klara av en vecka i UK också, men på något vänster känner jag på mig att det kommer gå galant. lite lömska planer och way too much storngbow och saken är deal! ses imörn pussgurka!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-11-17 22:07:20

Om du beghöver hjälp med någonting (anything!) så säg till. Jag finns här och har inget bättre för mig.

Kram.

Postat av: A-L

Publicerad 2008-11-18 19:10:25

Tänker på dig mitt hjärta! Kom hit och drick glögg och ät Ben & Jerrys med miiig =D Tusen kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela