GypsyRose

Taking the long way around

stor fest på gång...

Publicerad 2008-11-28 18:20:53 i

Sitter i Annikkis bed, har duschat och ska nog faktiskt inte äta mer choklad idag...Hm...:)
Ska alldeles strax börja göra mig iordning fölr kvällens stoooora fest, som är en avskedsfest för vår Guilo, som slutar på GM för att prova lyckan i Brighton.Nätta 70 pers har bjudits in till festen, det här blir stort, mina damer och herrar. Jag ska sitta med min nya (åh!lycka! Den är finast i världen!) handväska och vara beredd att springa NÄR polisen dundrar in (det är bara en tidsfråga, I promise!)

Men det blir kul!

Ska bara hämta upp Maarten o co hemma på Hester först. Stim!
Jag återkommer när jag vaknat till liv igen. Det kan dröja! ;)


Puss!

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-11-28 18:46:01

men fy tusan vad bra du verkar ha det! och vad äre för en väska månne? :)



nu äre julpyntat i mitt rum, så det är myyyysmys när du kommer hem. fast det gör du ju inte än på ett tag, passa på att ha så jävla kul du bara kan ha :)



say hello to england from me!

pussen!



Postat av: A-L

Publicerad 2008-11-28 21:07:05

Åhh, jag blir meeed nyfiken på väskan! Spännande! Ännu mer spännande är såklart hurvida polisen kom eller ej, hihi. Väntar på rapport =) Låter som ni har det hur bra som helst, passa på och njuuuut! Härligt med fäst! Ses när du kommer hem min sweetnos. Hinner du så röstar jag för en adventsfika, annars ses vi i jyyl. Jag har en idé, eftersom alla firar nyår på olika pläjses, kanske vi kan köra matkäk och vinpimp på juldagen? Så får vi se om vi diisar terrassen eller ej, men vi kan ju iallfall treffas allihopa. Jag kollar vidare! Ses snart, ta hand om dig! Tusen kramar!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-11-30 16:11:42

Haha, det dröjer verkligen..ligger du fortfarande bakis? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela