GypsyRose

Taking the long way around

Skitbil!

Publicerad 2008-11-01 11:54:57 i

Lasse Berghagen har fått punka på vänster framdäck, vilket jag upptäckte efter att ha kört en sisådär 200 meter. Jädrans skitbil!! Vad har man bilar till? Inte att ständigt och jämt behöva lägga pengar på reparationskostnader iallafall, det kan jag meddela!

Skit...




Men! Bra grej! Vi har fått ett svar från NZ ang. boende, inte riktigt som vi tänkt oss kanske, men ett svar iallafall! Tjo! Tjejer som ska bo med mig, hör av er till min hotmail ([email protected]) under helgen, så styr vi upp nåt.

Cheeerios!

Kommentarer

Postat av: Fia&emelie

Publicerad 2008-11-01 12:08:06

vad händer idag då ?

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-02 20:23:16

men hej min husfixare! mitt uppdrag får bli hus i england för oss ;) min helg har varit bra trots många barnskrik och många revelations om att jag INTE ska skaffa barn inom minst 10 år. Jag kommer nog aldrig bli vuxen. Satt även o kolla fisbok och såg att värsta halloweenpartyt har vart igång på hester! me no lijki!!! de saknades ju en massa svenskar!!! JA jag har allt pratat med Maarten! =) kommer bli HUR BRA SOM HELST! Längtar så in i bomben! Pratade även med våran kära Annikki idag och hon har det bra! Fick en massa statistik från kommun idag me så jag ska nog bort till skolan en sväng o skriva ut imorn, men imorn kväll vill jag abselilut hänga! hör av dig när du är i lisch så styr vi upp något. Puss haj my love!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela