GypsyRose

Taking the long way around

Min morgon...

Publicerad 2008-11-19 23:13:53 i

En i mina mått mätt tidig novembermorgon ser det ut såhär. Kaffe för att kicka igång Världens Bästa Onsdag, och sen en bilfärd med nostalgitrippar á la Steffe Sundström på högsta nivå i underbart vackert morgonljus som stiger över Ålleberg och över nattfrostig mark. Det gnistrade och glimmade så underbart vackert i världen imorses. Nästa gång tar jag mig tid att kliva ut bilen och fota. Promise!

Godmorgon världen!



En stooor latte i min favoritmugg, och ett snabbkik i Hit&Dit, branschtidning för oss turismfolk.



Världens mysigaste lillasyster hade lämnat ett avtryck på bilens framruta när jag kom ut för att skrapa bort frost och kyla. Det värmde ända ner till tårna som var ordentligt nedstoppade i mina finaste raggisar! Goding!






On my way to dagens föreläsning i Lisch, där jag inte längre bor. Vilket känns riktigt bra, överlag. Falköping = Rötter, här spenderar jag gärna lite tid med de som älskar mig mest, innan jag ger mig hän åt alla äventyr som väntar.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-20 00:02:48

Och med Berghagen kommer du till Lisch till klassen som älskar dig så! Fick tag på Cafe&Bar och fick lite priser där, men fick inte tag på Sture da man. Calar du him imorgon? Nu ska jag hoppa i säng! PÖSS

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-11-21 15:56:21

ball grej! med den nya funktionen jag har på bloggen där man kan se vart läsarna kommer ifrån såg jag att det är en från Leicester, UK som vart inne och kikat! Kanske börja skriva på engelska? Hmmmm en svensk och en engelsk edition?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela