GypsyRose

Taking the long way around

Fredagsupdate

Publicerad 2008-11-21 16:02:04 i

Har precis kommit hem från stan där jag spenderat X antal timmar med min mamma. Rekat julklappar, sprungit på 2 av mina bästa vänner (fröken Kraft och fröken Gustafsson), stillat Lattesuget och köpt julté som doftar i hela bilen nu. Vi hann även med en sväng ut till världens vackraste plats Forentorp, där alla löven bildade ett frostigt underlag för oss att trampa runt på. Mamma var nämligen på pinnjakt, vilket hon i princip alltid är...:)
Min mamma äääälskar pinnar av alla slag, som hon sen silversprejar, sätter upp i taket och dekorerar med fina julgranskulor. Superfint faktiskt!

Sitter framför datorn med en kopp glögg, det mörknar snabbt nu utanför fönstret och jag borde väl ta tag i plugget. Eller?Suuuck, jobbigt. Men det måste ju göras.

På tisdag styr jag och J kosan mot London. Can´t wait, och fattar inte att det är dags!Äntligen!! Jag längtar som tusan nu! En hel vecka av fest och roligheter, och återföreningar med The Hester Family.
Fick ett mail från franska Melanié, som inte heller hon kan hålla sig borta när det vankas reunion. Vi blir en massa folk som återvänder för en veckas tokfest. Underbart!

Men vad ska jag ha på mig?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela