GypsyRose

Taking the long way around

Första livstecknet...

Publicerad 2008-05-04 21:11:23 i

Från de överlevande. ;)
Har precis kommit till våra hem på Hester Road i Portsmouth, efter en två timmar lång bussfärd från London, Victoria Station.

London har varit underbart, på Picadilly BackPackers bodde vi med fyra fransyskor, som var mycket snälla o vänliga o tysta när de kom inramlande efter en natt på stan.
De två tanterna Johanna o Mikaela hade nämligen gått o lagt sig tidigt på lördagskvällen för att orka med all sightseeing idag...haha!

Är trött o sliten, men det finns ingen tid för vila.Nu ska vi ut o ta en välkomstpint med de andra praktikanterna ( som för övrigt verkar vara HUR många som helst), de vill visst hjälpa oss med chocken efter att vi sett vårt boende.
INTE det fräschaste i världen, men det ordnar sig!;)

När vi klev av bussen förut, var vi nästan lite sugna på att åka hem igen, men som sagt. En dag i taget.

Jag har missat att plocka med mig en adapter, så innan det är ordnat, kanske internetet får bli lite lidande...


Håll till godo!Bilder o annat kommer när tid finns!


Saknar er alla där hemma, tänk på er Michelle!


Kraaam!

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-05-04 21:22:50

*storkramar!!*

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-05-05 16:27:45

Slönt att höra att Michelle har kommit fram och allt är bra....vad tyckte du om London?!
Ta hand om dig!
KRAM

Postat av: Sweet Mari

Publicerad 2008-05-05 20:54:32

Åh, vad skönt att höra att ni mår bra michellen! Jag har gått och tänkt på dig här hemma hur det går för er. Jobbigt me ett litet halvsunkigt boende, men va fan lite skit i hörnen har man ju inte dött av (ÄN). Ikväll är jag barnvakt åt mina små söta odjur, och har för en timme sen fått dom i säng. Jag är en bra barnvakt =) Ta hand om dig, ser fram emot mer inlägg om hur det nya jobbet ter sig. KRAM!!!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-05-05 21:34:46

Åh, skönt att höra att ni kommit fram ordentligt! Jag håller alla mina tummar att jobbet gick bra idag, skönt med lite andra praktikanter i samma situation som ni. Boendet vänjer ni er vid, ni får uppfostra de andra i lite "big-cleaning" =) Ta hand om dig söta du, saknar dig! Massa kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela