GypsyRose

Taking the long way around

Handen på hjärtat nu, läsare...

Publicerad 2008-03-07 15:55:35 i

Tyckte det var dags att ta upp List-diskussionen, eftersom jag och Jolin så smått berört detta heeeta ämne i senaste inlägget. Listan kan diskuteras fram och tillbaka, men existerar, det gör den bannemig hela livet.
För er som inte fattar; Listan är en lista på handsome, kända guys and girls som man faktiskt får tillåtelse av sambo/kille/tjej/fru/man eller dylikt att ligga lite med, om man nu skulle springa på dem på stan (trolighet=?) och tycke skulle uppstå.

Sååå, handen på hjärtat, hur ser er Lista ut, tjejer och killar?

I ett såhär öppenhjärtligt ögonblick tänker jag delge min, som är under konstruktion (som alltid);)

1. (ny) Jensen Ackles
2. (förra veckans 1) Deppen
3. Ralf
4. (3) Strängen
5. Jack Nicholson (lugn, jag vill bara ha honom som han såg ut i Gökboet)
6. Lars Demian
7. Mr Big alt. Aidan (Gamla gubbar, vad är problemet, michelle?)


Kan i princip fylla på med hur många namn som helst, gud!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-07 20:56:55

haha! Jag tänker bannemej lägga ut en lista med! Sist vi såg SG Atlantis så deklaraerade jag i ett sinnessvagt ögonblick att jag inte skulle tveka en sekund med att gå till sängs med en viss hunk där ( som givetvis finns med på listan) och Erik tog detta mycket bra faktiskt. För precis som du berör härovan Mitjäll så är risken för att man faktiskt träffar dom ganska så minimal(hmmm?). ;-)

Postat av: Mitjellen

Publicerad 2008-03-08 11:07:02

Jolin: Haha, ja kanske är risken liten. Men ibland är den lite större än andra. Var nämligen nyligen o såg Demian ihop med Mackan, och satt ju bara ett par meter ifrån karl`n. Passade ävedn på att klämma lite på hans arm efter spelningen, och växlade några ord. Men...inget tycke tycktes uppstå. Kanske för att han berättade att han var nybliven pappa och inte fick sova för det lilla barnet därhemma.
Äh, jag ger honom ett par år att repa sig..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela