GypsyRose

Taking the long way around

Till en vän. Eller flera.

Publicerad 2008-06-14 02:37:27 i

Kärleksförklaring kl. 02.32 en fredagsnatt.

Man träffar många underbara människor i livet, men det vette tuuusan om jag nånsin kommer träffa så underbara människor som de stentuffa och supersköna bryyydar som ingår i min Klan sen gymnasietiden. Jag tror inte det.
Vi träffas inte så ofta, men jag tror ändå att de fortfarande är mig närmast av alla vänner. Det är rätt skönt att ha dem, den där Hundtungan, Kamelen, Nils, Bloody Määäry och naturligtvis vår sötaste miss Kraft aka MalleBalle. ;)

 Ibland har någon av det lite tufft, och det är synd, för nu för tiden bor vi inte längre runt knuten på varann och kan komma springande med 3 kilo glass och första säsongen av Desperate, Top Models eller Greys...

Men girlies, ni ska veta att jag tänker på er ofta, särskilt när jag vet att ni har det lite kasst. Som nu. Jag är fullt övertygad om att allt kommer att gå så bra det bara kan med saker och ting, sötaste M.  Just nu saknar jag dig så himla mycket, vi har inte träffats på evigheter.(Precis som jag saknar er alla andra) Ta hand om dig, sötnöt. Jag kan ju inte sitta här borta i Englandet och oroa mig, särskilt när jag inte kan träffa dig. Fattaruväl.


Love till er, tjejer! Det här är en kääärleksförklaring till Klan Median.

Nu är det godnatt för fröken Ingvarsdotter iallafall.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-06-16 13:27:49

Åhh, sötaste Mitjellen! Fick närapå en liten tår i ögat här, det går ju inte för sig på jobbet! :) Tack ska du ha iallafall, det värmer! :) Puss!

Postat av: Nisse Pisse

Publicerad 2008-06-24 10:42:28

Åh hej min kära vän! Verkligen kul att höra att du har det bra men inte glömt av oss hehe. här hemma travar det på, fullt sjho med att hitta lägenhet i gbg. Ett jävla projekt! men det ska nog lösa sig!

Ha det bäst puss puss. p.s biffen har fått en dotter =)

Postat av: Justinveronika

Publicerad 2009-03-19 10:48:22

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela