GypsyRose

Taking the long way around

Premiär...

Publicerad 2008-07-29 17:02:20 i




Nu var det bokat! På natten mot fredag kl.00.01 för att vara exakt, sitter jag och J bänkade i biosalongen vid Gunwharf för att se premiären av det vi väntat på sååå länge...The X-files movie- I want to believe!
Längtar så! Fasen så mycket kul vi har inbokat nu, vi kör fullt rejs innan vi åker hem till Sverige om en dryg månad.

* Biopremiär på torsdag natt
* Togaparty med kollektivet på fredag (kanske blir det svart toga igen, som på studentfesten??;)
* Manchester United vs. Portsmouth på Wembley, London den 10 augusti med delar av kollektivet
* Isle of Wight samt Stonehenge
* Meeer utgång, meeer vinpimpel, meeer allt!!

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2008-07-29 18:20:59

Åh sweet! Vad roligt ni har hele tiden, då blir ju inte arbetsdagarna så långa heller =) Imorrn är det halva veckan, och vet dy vad det innebär? På fredag kl. 18.00, låser jag butiken och ser fram mot min heeeerliga semester. Kl. 19.00 är det sedan bokat på Sand för god mat och massa ÖÖÖÖÖL för mig och min karl, då ska vi fira =) Det är klart att du får en massa brev från oss här hemma, vi är många som saknar dig! Vi har mycket att ta igen innan du drar ut i världen ännu en gång. Nu ska ja spöa Mikael i minigolf. Kramen på damen

Postat av: Mari ännu en gång.

Publicerad 2008-07-29 18:23:25

Ja så går det när man ska skriva snabbt, det jag menar med är: innebörden med att det är onsdag i morrn är då har har halva veckan gjorts och det är halva kvar. Stimmigt!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-29 19:51:05

Nu blir jag allt lite sotis...Titta på Manchester United på Wembley!!!! synd att nr 7 i Man United är skadad...hade jag haft möjligheten hade jag redan varit där!!!

Hoppas att allt är bra med dig!!!

KRAM

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-07-29 21:44:02

aaaaah jädrar vad avis jag blir på dig som hittar på en så jädrans massa skoj! good for you, though :) Fast jag tycker allt att du kan komma hem snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela