GypsyRose

Taking the long way around

Note to myself

Publicerad 2008-07-31 12:59:22 i

Se till att få ett par timmars sömn/vila ikväll. Inatt ska ju jag och J på biopremiär av The X-files, vi längtar så!! J tror helt stenhårt att det, trots envisa rykten om en helt UFO-fri film, kommer att dyka upp en alien i bakgrunden när Scully och Mulder går så där snyggt och målmedvetet längst med en gata, och ropa HEJ!
Det vore spexigt om nåt. Då skulle jag skratta.

Eller så kanske det dyker upp ett OFF (Oidentifierat flygande fartyg), som J kläckte så snyggt igår när vi spanade efter UFO:s på stjärnhimlen. She`s a wacko, this girl!;)



Igår drack jag Guiness på en mysig pub. Det var helt klart mysigt, och värt 3 pund, även om jag är fattig som en kyrkråtta. Ringde till mamma nyss, de låg och solade i Varberg, och i bakgrunden hör jag min syster...
"Mikaela? Vilken Mikaela?"
Jaha, tack för den. Jag har helt klart varit borta för länge.

Kommentarer

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-07-31 20:16:33

haha ja du det där med sömn asså... får väl se hur det går! risken finns att det är en övertrött Johanna som tittar efter aliens i bakgrunden istället för själva filmen... :P See ya!

Postat av: Jolin igen

Publicerad 2008-07-31 20:31:04

frust hahahaha! Sicken syrra! s

Såg den äldsta av dom på Ica häromdagen. Med en yberlång gosse! Men ni är väldigt lika.

Iaf lät det väääldigt gott med Guiness....

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-01 10:09:08

Försöker logga in och blogga men det går inget vodare på Fredriks dator, den har beslutat sig för att låsa sig helt när man loggar in på blogg.se, blocket.se, hemnet.se och siba.se. det är de som den utesluter mig från för tillfllet, ska blogga så fort jag kan :)



schysst av systeryster förresten :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela