GypsyRose

Taking the long way around

5 down, 1 to go

Publicerad 2008-07-10 13:13:18 i

I början av veckan startade nedräkningen tills finaste Bloody Määäry kommer på visit. Och imorrn smäller det bannemig! Klockan 20.08 tar jag och Enrico bussen (med all hans packning, det är inte liiite han har samlat på sig under tiden på Hester, promise) till London, och sen ska jag möta upp Mari när hon kommer med tåget på Liverpool St.

Ska bli så underbart roligt! Vi får se vad vi hittar på, Mari får bestämma, jag hänger gladeligen med på det hon vill hitta på. ;) Men jag ska erkänna att London Dungeon är lockande...Mari, vad tror du? Men sighteeingen får vi inte missa heller!

Sååå, är du nervös nu kompis? Men jag lovar dig, jag ska ta såå väl hand om dig så du anar inte!

Puss på er alla därhemma!

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-07-10 15:32:09

jag svarade dig i en kommentar hos mig. Är lite dåsig i huvet. Ska skriva packaväskalista för Skaraweekend. Har du fått post? ;-)

Postat av: Mel

Publicerad 2008-07-10 15:48:42

Åh, så glad man blir av all positiv Michelle-energi! Ta hand om dig ( o Mari, hihi)!! Kramis!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-07-10 18:31:22

Nedräkningen har börjat, jag har börjat plocka fram de kläder som ska packas och jag har lyckats få tag i en yttepytteliten luftmadrass (tack vare Sofie) och en liten behändig sovsäck. Vilket i sin tur gjorde att jag kunde plocka ner en extra tröja =) Det här kommer bli SUPERSKOJ Michelle! Jag längtar! Resfebern har även infunnit sig som sig bör, lite extra nervös eftersom detta är första gången jag reser helt själv. Jag röstar på London Dungeon, tycker att det verkar läskigt skoj. Och självklart en sightseeingbuss, och sen vill jag även hälsa på Prins Charles om han är hemma. Vi kan ju ringa i förväg och säga att vi kommer. Nu ska jag tillbaka till min packning, och ej att glömma: P-piller, pund och piljetten! hehe. PUSS PÅ DEJ! Vi ses snart! =)

Postat av: A-L

Publicerad 2008-07-10 19:14:44

Åhh, vad skoj ni ska ha!! Massa kramar till er båda, och lova hälsa Charles från mig =) Jag får nöja mig med Winnerbäck imorgon, men det går bra det med =) Fast en Märy och en Michelle hade varit snäppet bättre, I tell you. Miss you, pusselipuss!

Postat av: Mari igen

Publicerad 2008-07-10 20:03:16

A-L, jag lovar att jag ska hälsa till Charles när jag träffar honom, jag kan ta med ett tungkort och visa hur du ser ut. Jag tror att han skulle uppskatta det. =) En Winnerbäck är ju inte helt fel heller men roligast hade ju varit om vi alla hade varit tillsammans! Hälsa Lars att jag tycker att Hum Hum från Hummlegården är en danslåt. Stor kram från mig!

Postat av: Michellen

Publicerad 2008-07-11 00:29:51

Äh, den där gamle Challe, han är allt en hyvens prick han ;) HAn brukar hänga här på Hester, men jag får liksom säga till honom att gå hem till sin mamma drottningen till slut, han blir så tja och vill gärna ge mig en massa miljoner pengar o sånt. Ja, ni vet ju själva hur det bliiiir. ;)



Mari: Haha! Piljetten!!:)



Puss o kram på er sejjer!

Postat av: Patrickviktoria

Publicerad 2009-02-12 08:20:37

Very nice site. Well laid out.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela