GypsyRose

Taking the long way around

Världens bästa!

Publicerad 2008-02-05 17:51:37 i

Skrattar så jag gråter när jag nu i eftermiddags "återfann" min och Marcus gästbok, som endast tas fram på blöta fester. Och blött är rätta ordet, våra gäster är vansinnigt roliga när de ska skriva, så jag måste ju helt enkelt bara dela med mig av dessa underbara ord som skrivits discodansande nätter på Eriksgatan i Falköping...
(Det går inte direkt att tolka allt vad folk har skrivit, men jag ger det ett försök...) Jag har även tagit med charmiga skrivfel och dylikt, så håll till godo och minns alla toksköjiga fester, och räkna med lika många till, här i Lidköping!!

Tack alla underbara som satt sitt märke i denna heliga bok!




INFLYTTNINGSFESTEN 1/10-05


"Ja, nu dundrans i mig har ni en lägenhet, hoppas ni inte fruktar "huset" när natten kommer förbi..."/ Rikard DJ, eller som han själv vill kalla sig, Hatet Af Svartnatt

"Hej hopp! Inleder med en snapsvisa: När gäddorna leker i vikar och vass, och solen går ner bakom sjöbloms dass, ja då är det våååår! denna visa ska jag sjunga natten lång, annars har jag däckat. Kram Taliban!" /Mari

"Kom ihåg; pasta är bra, funkar till allt. Marcus, säg snälla saker till Michelle ofta, då slipper du diska så mycket. Dammråttor är bra att ha...Dessutom tipsar Mari: ANVÄND INTE MR MUSCLE PÅ TRÄ!!"/ AL och Thomas

"Robyns nya är rätt bra!" / Okänd

"Tjena Lillerskog och Mikaela! Nu ska vi supa!" / Carlsson, som även försökt måla nåt fint, ingen aning om vad detta kan vara...

"Du skola således visa heder då du hafva utöfvat heder i snön" / Micke - 05

"Använd VERKLIGEN inte MR Muscle på trä!!" / Okänd (Hm, OK, då vet vi...igen;)

"Tack för en trevlig fääst. Jävligt goa snacks! / Hunk (?)

"...Åh, nu glömde jag av vad jag skulle skriva..." / Hanna

"In hell we will burn, on earth we will supa!!! Hångel till Lillerskog" / Emil

"Vi tackar för denna fest, synd att vi inte kunde ge er en häst!" / Frida och Arnesson

(Och så min absoluta favorit...) "Blommande flickor har söta med ytliga rötter. Marcus är en ledargestalt" / Okänd

" Det var ett fint slot. Kul jul. Sätt potatis i mars." / Jo, the drummer

"Hähä!!!Nu skriver jag igen, jag har hämtat en sviiiinbra skiva!!höhöhö!!!" / Mari (Nu börjas det...när folk skriver till varann)

"Hej Mari! Jag tycker din skiva är skitbra! Köss Malin! / Malin S

" Jag heter Adam, jag har en handväska riunt armen!" / Adam ( hm, väl värt att veta...)

" Recept på pannkakor: 1 liter mjölk, 5 ägg, 5 dl mjöl, 2 tsk salt, smör till stekning" / Jånnie



MARATHONROCKEN 2006


" Nu ska vi supa och röja järnet. Och fuller är en redan. Efter 5 öl. Ja fem." / Malle, som även målat av mig med "glitter i hör´t"

"Misch Masch forever...Marathonrock i Fkp dagen till ära, glada till humöret trots att regnet är nära. Öl, vin och sprit, det är därför vi kommer hit!Nu hör vi Malin sin röst höja, Nu ska vi till Sovereign röja! Hoppas vi får riktigt kul ikväll, den som har skrivit det här väldigt snäll. Drömvinsten är heeelt slut, hejdå!" / Ames o AL

" Hej alla snygga singelkillar som är hos Michelle och Marcus. Jag ser ut såhär, ni kan ringa mig! " / Emelie, som har ritat en mycket vacker bild på sig själv


MICHELLES 22-ÅRSFEST

"Lejonmanen Marcus och hans ursnygga hona. Tack för en helseriös fest!" / Heidi

" Jag säger som jag alltid sagt, 22 år och ändå så omogen...haha! Men jag är ju ett halvår yngre, tänk va omogen jag är då! Och ikväll är jag nykter, det har inte hänt sedan vinter - 97." / Hanna

" Hej och hå. Jag har köpt mig ett par nya styltor och Malin K ska bli full. Malin K har köpt ett nytt hopprep och med detta i åtanke ska vi tillsammans supa Mari under bordet. " / Malle

" Jag känner en som har 13 tår..." / Bloody Määäry

" Ge mig mina pengar!!" / Anton ( Hoppsan, vem var det där??)

"Hej och hå med farbror frej! Här ska du få se på ena häftig grej. Ames och Mari har supit te, nu får vi aldrig va i fre´. Klart slut Varulvstjut" / Ames och Mari

" Har jag sagt att jag känner en med 13 tår?" / Mari (Igen...)

" Nähä!! Vem då?? Malin Kraft?" / Okänd

" Det är hemligt..." / Mari

" Dan the Man var och smög runt här medan Macus var ute på promenad..." / Okänd

"Sicken kväll! Oboy som man säger!! / Carlsson, som är jättefull med tanke på hans handstil ( Och sen kommer en massa text jag VERKLIGEN inte går att tyda)


MARCUS 25 ÅR!!

"Nu sitter vi här och knäna har slutat skaka efter Mackans SURPRISE! Jag är iallafall nöjd! " / Malle

" HEJ!! Jag har vart o bytt skor, så nu fryser jag icke om fötterna längre. Jag har tagit med en skiva! " / Mari och AL

" Grattis till min favvosyssling, flytta till GBG med Michelle!!" / AL

"Vi ses på Systemet!!" / Hanna

" We love Max!!" / Maria och A.Ass ( Vem är Max??)









Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2008-02-05 21:54:32

Hahaha, jag dööör litegranna! Det livade verkligen upp en ganska trist kväll på jobbet. Mahaha! =D

Postat av: gäby

Publicerad 2008-02-06 00:57:22

haha XD
klockrent och fantastico och i detta nu håller jag på att fixa föllsedagspresent nr. 2 till dig :)

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-02-06 10:17:14

Haha, jag vet!!Det är verkligen hur roligt som helst!!Hahaha!!Åhhååå, så spännande med present!!Jag älskar att fylla år!Men gabby, du måste sova vid denna tiden!!Ses imorrn, kram Taliban!

Postat av: malle

Publicerad 2008-02-06 11:35:18

hahaha, skojsigt värre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela