GypsyRose

Taking the long way around

Snart födelsedags

Publicerad 2008-02-13 23:25:00 i

För mig. På lördag fyller jag 23 år, och än så länge älskar jag att fylla år. Och trots att det händer saker som gör mig så trött, trött, trött på allt vad firande heter, tänker jag se fram emot min alldeles egna dag.

Jag tänker må bra av att ha alla somn betyder nåt för mig, nära. Som min mamma och systrar, mina älskade älskade älskade. Och dessutom kommer så gott som hela Klanen (Förutom Nils som åker till Malaysia imorrn bitti, en acceptabel ursäkt), och som jag saknar dem!!

Dagens Tack går till min mamma, som är en så oerhört stark kvinna, som inspirerar mig och alltid gör mig glad. Som visar vad jag betyder för henne och är redo att slåss för min skull när livet känns alldeles för tufft.
Jag säger det inte tillräckligt ofta, men om hon läser detta; Jag älskar dig mamma! Tack för att du finns och ser till att jag håller huvudet ovanför vattenytan. Som lär mig att ilska ibland är bättre än tårar, eftersom varken hon eller jag har särskilt mycket energi att vara ledsna för ofta.
Det är jobbigt att höra en telefon ringa ringa ringa, om man har bestämt sig för att inte svara. Aldrig mer, kanske.
Tack mamma tack!


Snart kommer Marcus hem, jag är ensam och längtar efter sällskap. Ikväll har jag bakat muffins, medan min lilla syster befinner sig i London och upptäcker allt kul där. Åh, i sommar är det min tur!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-02-14 15:01:47

Blev lite fundersam på vem det är som ringer.

Postat av: A-L

Publicerad 2008-02-14 16:23:51

Jag längtar efter dig Michellen!! Ska ge dig väärldens största kram på lördag, kraaaam

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-02-14 16:27:11

Å, tjejer, jag längtar så mycket efter er också. Ni anar inte.

Postat av: Mikael Grön

Publicerad 2008-02-16 20:17:59

Hej vännen!

Jag önskar dig ett story grattis på födelsedagen, som jag ksn meddela att du delar med min farfar. Han fyller 80 idag och hela kill-gänget är här uppe i Stockholm för att gratta.

Pappa och brorsorna hälsar grattis!
Jag hoppas du haft en go kväll och får en go natt.

Pussar och kramar, Micke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela