GypsyRose

Taking the long way around

Skönt, bara 42 år kvar till pension...

Publicerad 2008-02-17 13:39:02 i

Vilket ett av mina många födelsedagskort meddelade mig igår. Min 23-årsdag var toppen, trots att vissa nära släktingar svek mig genom att inte komma eftersom de visst hade nåt viktigare att göra. Jag hade jättekul hela dagen, men så här i efterhand kändes det inte som min födelsedag. Hm...

På kvällen kom hela Klanen med mer eller mindre respektive, och jag var naturligtvis i extas!Även Marcus arbetskollegor och flera av mina klasskamrater fyllde vi vår lägenhet, som vi för övrigt fick en massa beröm för. Tack snälla alla gulliga som kom och gjorde min dag så lyckad, tack för alla jättefina presenter! Fick bland annat en superfin matta ( som jag sett ut...) av mamma och mormor, en biljett till My fair lady den 16 mars i GBG, när jag kommer direkt från TUR-mässan, en skiva av Gabriella, Te direkt från London, urmysiga tekoppar från AL och Tomas, gott rötjut och jättefina blommor i massa olika slag. Till och med ett blomsterbud kikade förbi under dagen.

Så nu sitter jag o väntar på att Baby och Joelsson ska komma hem med våra pizzor, jag hör Totte titta på TV i vardagsrummet och jag hör, till min glödje, Maria diska och koka kaffe ute i köket. Vårt hem såg mereller mindre ut som ett bombnedslag imorses, men är man flera går det snabbt och är dessutom roligt!

image455
Under en vild dans i sängen igår, råkade jag missbedömma (?) avståndet mellan vägg och sänggavel och tippade över bord. Rejält. Men landade på en påse som "dämpade fallet", haha, det var det roligaste jag gjort tror jag. Maria och Joelsson blev naturligtvis livrädda, men strax därefter fortsatte festen. Så nu är jag med i samma liga som Malle, hon trillade på ögat, jag trillade på höften.
Feta blåmärken börjar sprida sig runt höfterna, aj aj! ;)

Nu, mat sedan bilduppladdning!

Kommentarer

Postat av: Michaelsimone

Publicerad 2010-05-12 08:01:38

Brilliant site. Cheers.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela