GypsyRose

Taking the long way around

Min söndag i bilder...

Publicerad 2008-02-03 14:35:18 i

image430

Jag väljer tapeter ur katalogen från Boråstapeter, imorrn börjar omtapetseringen av vårt vardagsrum. Blir det medaljonger, pärlemor eller nya, fräcka mönster?


image431

Jag och Baby mysade igår, alldeles ensamma hemma. Det blev läskiga filmer och lite godis med tända ljus.

image432

IKEA-besöket igår resulterade i fina sittpuffar, min födelsedagspresent från Marcus. Nu väntar vi bara på gardinerna och de matchande kuddarna som ska pryda dessa.

image433

Vi har fått upp den fina tavla Malle målade till Marcus 25-årsfest, nu sitter den fint i hallen och möter alla gäster. Vi är så nöjda med den!

image434

Såhär fint blev vårt nya kök efter lite ny färg, nya stolar och andra grejjer. Att jämföra med den vackra orangea nyans som fanns tidigare. Uäääh!

image435

Marcus visade prov på sin manlighet igår och satte upp vår nya tidsskriftssamlare i badrummet. Nu kan vi och våra gäster läsa Tattoo Magasine och SRM när vi vill!;)

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2008-02-04 10:30:32

Ohhh, vad fint det ser ut =) Men vadå uääh? Gillar hon inte det nya köket eller was? Malle lite trög såhär på morgonkvisten. Hihi. Pyss

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-04 16:25:53

Malle: Haha, nej o nej. Me love the new köket. det var det orangea jag spydde lite grann på serru!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela