GypsyRose

Taking the long way around

Klarade tentor och IKEA-time!

Publicerad 2008-02-01 16:49:58 i

Har precis landat i soffan hemma i Lidköping, efter en hård (?) skolvecka då vi börjat nya kursen marknadsföring.
Ska hugga tag i lite städande och grejjande, imorrn kommer Ames med manligt sällskap för TAKOS och lite msyig samvaro. Det ska bli riktigt mysigt, och vi leeengtar efter våra första gäster här i vårt nya hem.

Utanför dörren stod, när jag kom hem, en tapetkatalog, på måndag börjar vår hyresvärd att tapetsera om i vardagsrummet, och som Ni vet, älskar jag att bestämma, för att sedan se hur saker blir gjorda åt mig.
Det lutar år ngt. i medaljong, men pärlemorinslag. Vitt,vitt och vitt!Så vill jag att mitt hem ska se ut nu efter den färgpalett vi bott i tills nu ;)

Imorrn åker jag till IKEA med mamma o co, för att köpa mina födelsedagspresenter från Marcus, bra bra.

För övrigt har vi kommit relativt i ordning, jag dricker ett glas rött medan jag målar dörrkarmar på veckorna, och när jag inte tentar, görs en massa annat skoj.
Som att boka biljetten till London, dit jag åker den 3 maj för att återvända den 12 september och tenta av entreprenörskursen.

Nu blire bildupdate!
Och jag har hittat min dödskallering!!!

Saknar mina mates, snart ses vi bruuuudar!;)


image402

                    

Kommentarer

Postat av: stinalaholm

Publicerad 2008-02-07 12:55:19

ojoj så klockrent våran "med andra ord"-lagbild vart! bra kämpat av oss, även om alla andra fuskade =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela