GypsyRose

Taking the long way around

Utlovad update

Publicerad 2008-12-08 22:31:01 i

J ville ha en update, så here goes.

Har precis kollat på Mamma Mia med min egen mamma, vi skrattar så vi gråter varenda gång. Mamma är störtkär i Pierce Brosnan och ropar "AHHHH!" varenda gång hon ser honom. Suck. ;)
Idag har det inte HELLER blivit många knop gjorda, vad gör jag med min tid egentligen?? Har lunchat med mamma, msn:at igenom rapporten med J och A (välbehövligt) och pluggat. Det är gröt i min hjärna för tillfället. Orka!!
Men va fasen, på onsdag slutar skolan, då kommer jag ha liiite tid över till hemtenta. Innan jag börjar jobba.
Tur att vi ska bort över nyår, så jag kan ta med mig hemtenta och sitta i ny miljö o plugga lite det sista.

Vaknade imorses av att engelske S skickade SMS.
" Sweden is not boring. I´d love to be there right now!!!"
Aha, OK. SMS:et var svar på ett SMS jag skickade när jag åkte från UK senast. Det är snart en vecka sedan. Han är inte klok, och inte direkt snabb i svängarna heller...:) Men rätt rolig!
Ska fråga om han inte vill komma hit och bli min nyårsdejt. Känner jag honom, kommer det ett svar lagom tills jag kliver av planet i Christchurch.

Imorrn blir det en sväng till Skövde för en viss julklappsinhandling, sen vidare till Lisch o plugga, plugga, plugga med mina compadres J och A.
Wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-08 22:55:50

Hihi. Jag oc min mamma ska titta på Mamma Mia i helgen. Och på torsdag kommer mamma mia till Falis! myser

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-12-08 23:29:19

amen thänks! den där S är bra märklig må jag säga, men som sagt ganska rolig! ;) see you imorn!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-12-09 18:44:44

Hej sötnöten! Denna vecka verkar lite stimmig, hur är det hos dig? Annars får vi ta bakelsefikan nästa vecka..när kan duuuu? Så kan jag planera mig och mitt schema efter det =) Vet du vad för övrigt, jag har gjort julskinka idag! Eller gjort och gjort, slängt på lite senap och griljerat eller vad det heter =D Men fiiin blev den! Puss o kramar i massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela