GypsyRose

Taking the long way around

önskelistekoll

Publicerad 2008-12-04 23:07:21 i

Jag och Gabriella står och stämmer av våra planer angående julklappsinköp, och hur väl de går ihop med vissa familjemedlemmars önskelistor.
Jag står och klurar, och tänker högt. Gör ett par vispande med bläckpennan, och tänker inte mer på det.

Gabriella: Men hallå! Är det verkligen så smart att bocka av saker på folks önskelistor? Då vet de ju vad de får? HAHA!!! Du är ju för rolig!!



Ähum, nej...det kanske inte är så smart. Det gick av bara farten....;)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-04 23:43:59

More Mia-tid coming up...

Sitter och spånar på att åka upp tidigare till falsketa nån dag framöver och irl-a lite med irl-vännerna. Typ åka upp en torsdageftermidda, göra byrunda och sen krypa upp i en soffa föra att kolla på film och sova över och hämta barnen på dagis och skola på fredan.

Har du nån dag som passar? Ovh finns det en möjlighet för sleepover hos er? Annars kan jag kolla annan plats. :)

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-05 04:25:40

Du har en award att hämta inne hos mig! Kram!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-12-06 14:06:00

Åh vad mysigt det låter! Jag kommer... kanske redan på torsdag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela