GypsyRose

Taking the long way around

Det var den juldagen, det...

Publicerad 2008-12-26 22:17:01 i

Och hur festligt blev inte? Förfest hos Mari med massa tokroliga lekar, bubbel i glasen och allmänt sköj! Iväg  till Terrassen, in och bjuda lilla syster på Tequila Rose, dansa dansa dansa, träffa MASSOR av folk från back in the days.
OJ så skoj! Och huvudet värker idag, det blev inte många timmars sömn inatt, eftersom Mikaela har tagit med sig Englandsvanorna hem, och inte är nöjd med en fest förrän klockan slår typ förmiddag. Alternativt en dödsorolig mamma ringer klockan sex och gapar lite på en och undrar var fan man håller hus. My bad, mom. Sorry.

Saker jag gjorde igår;

* Ljög om att jag bodde i London, och att jag kunde fixa boende där åt en gammal bekant. Just då trodde jag faktiskt själv på det.
* Blev presenterad för min kompis Walesiska pojkvän, som inte förstod ett dugg av min engelska. Hmpft!! Jag bjöd då laget runt på whiskey, vilket gör att jag inte vågar kolla kontot idag. ;)
* Gapade med i min och Klanens älskade Hanna från Arlöv
* Sög i Fompa Fompa. "Suck my toes" kan vara lurigt att säga snabbt.
* Pratade engelska med folk utanför Terrassen, och blev då tillsagd av en gammal klasskamrat att jag minsann kunde prata svenska.
* Fick veta att jag var hemskt lik Lena Ph. Det skulle vara en komplimang.
* Talade allvar med Niklas Almqvist om livet och döden. Tjatade hål i huvet på alla om att jag minsann inte går på efterfest om jag inte blir inbjuden, som en riktig daaaam.
* Massa, massa annat som jag inte vill minnas just nu.


































(Notera Gabriella i bildens högra, nedre hörne. Kan vara kvällens bästa bild)



(Det här kan också vara kvällens bästa, alla kategorier)










Kommentarer

Postat av: Jayjay

Publicerad 2008-12-27 08:54:50

Oj så kul ni verkar ni verkar haft! Å roligare blire snart ;) ha en underbar lördagskvälls babe så höres vi snart!! Pusspuss

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-27 10:20:21

Nice pictures my friend and it's always so much fun to see you!!!



Hoppas att du får en bra nyårsafton vad allt det innebär!

KRAM

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-27 11:21:15

Hahahaha vilka skojsiga bilder, det ser ut spom om ni hade en rolig juldag minsann! Men Lena Ph? =) Hihi. Och jösses Michelle, du måste gått ner en massa? Eller så är jag bara ovan att se dig i byxor. Men hur kan jag vara ovan att se dig i brallor, det måste du ju haft förr? Tror Michelle i mina fantasier alltid har kjol. Eller ja, fantasier. Hahahaha. Jisses.

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-29 10:26:08

Hoppsa tror det går vilt till i lilla Falköping! hihi hur går det med tenta/prkatik/ allt annat? Snart drar vi i vilket fall som helst även om allt inte är löst innan! hihi.. Kram på dig!

Postat av: Jojo on the f***ing move

Publicerad 2008-12-29 10:48:54

Tjeenare tjeenare! Har man ju inte hört en eller två gånger här i thailand! :P Vad härligt att det inte bara är jag som snackar engelska på fyllan!!! Många härliga lurendrejerier har det blivit med åren! Din juldag vart ju lite mer livad än min! :P Jag spelade spel med en thailändsk bartender på Koh Lanta och andades in rök från lite braj genom näsan. Ses snart igen! Separationsångest!!!

Postat av: Hanna G

Publicerad 2008-12-29 23:43:19

Hahaha...jag bara as garva när jag läste vad du sysslade med på juldagen! :D Ja du va bra i gasen,(som man brukar säga hehe) När jag träffade dig och Gabby utanför! Vi får höras gumman! Puss och Kram Älskar dig!

Postat av: Helena

Publicerad 2009-01-01 12:21:59

GOTT NYTT ÅÅR!!!!! Ps. I totaly LOVE your glasses!!! Kram å puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela