GypsyRose

Taking the long way around

Åh. Ge mig.

Publicerad 2008-08-27 01:40:46 i



Det finns helt ärligt ingen man på denna jord som är hetare än Slash. Han är tveklöst nummer ett på min lista. Och blir det sämre av att mina knäskålar börjar skallra i takt när han drar av ett solo?
In på youtube med er och kolla in solot på GodFather, eller tribute to Hey Joe, Jimi Hendrix. Bums!

Och läs för sjutton boken!!Bästa hittills, I´m telling you. Jag ska också bli rockstjärna och trasha hotellrum. ;)

Har precis kommit hem efter en spontanutgång med italienare, vi åkte till The Registry och tog en öl eller två. Miche bra musik på detta ställe, passande nog en massa Guns n Roses kvällen till ära. Me like. Vill inte hen till Svedala.

Cheers!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-27 11:26:26

Ja ja, det närmar sig och this and that. Men DUUUUU lev i nuet! Njut varendaste evigaste minut av att vara där du är just nu. :)



Och Slash??? Okej för att hans händer och underarmar på den bilden är 'to die for' men mja... resten vete sjutton!



kramar om som f-n

Postat av: Mari en ledig onsdag äntligen

Publicerad 2008-08-27 12:11:10

Hej på dej kompis! Förlåt för denna dåliga uppdatering från mig, det har hänt mycket på en månad. Slängdes in i verkligheten efter två veckors semester, mycket jobb, kommande begravningar och ett barn som inte fick komma till välden som planerat har det handlat mycket kring de senaste två veckorna, mycket sorg i mikaels och maris vardag. Men nu börjar vi komma in i de rätta gängorna igen.. Som jag läst verkar det som om du absolut inte vill komma hem för det verkar ju vara på tok för roligt i England =) Men vi är många som ser fram emot att träffa dig när du väl är hemma sötnos. Jag ser iaf jättemycket fram emot och träffa dig igen, jag har även suttit och finulat på en fäst här hos mig med hela klanen och massa andra roliga människor, inget datum bestämt än, men vi ska försöka hitta ett som passar alla =) Ikväll blir det den nya Arnfilmen på bio. Ta hand om dej! Ses SNART!! =) KRAM!

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-08-27 12:15:13

Mari!Vad talar du om?Finaste, vems barn?Har lite på känn, vi kan ta det när jag kommer hem. Då ska ni få en bamsekram av mig, och vi kan prata om saken, om du vill. Tills dess-Världens allra varmaste Michellekram på håll!!

Postat av: Mari igen

Publicerad 2008-08-27 12:26:28

Åh tack för bamsekramarna sötaste michellen, dom värmer! Jag berättar mer när du är hemma. KRAM på dej!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-27 19:53:58

Ja jag fattar ju inget som vanligt men det låter onekligen tråkigt med barn som inte får komma ut. Jösses jag vet inget. Puss iaf och puss på Mari om det vart jobbigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela