GypsyRose

Taking the long way around

Sådär lagom bra...

Publicerad 2008-08-08 09:22:37 i

Jaha. Jag nämnde ju förut att min sambo sagt upp vår lya i Lidköping, eftersom vi båda ska ut i världen i början på nästa år. Saken är bara den att han sagt upp den från och med den 1 december.
Så, jaaadå Lillerskog. Hur hade du tänkt det här om jag får fråga? ;) Det innebär att jag blir bostadslös i exakt 27 dagar. Hua! Men som tur är, har J erbjudit mig ett par centimetrar i hennes 1:a, där för övrigt S ska bo i höst. Sen ringde jag min största lillasyster och bad henne varna vår ömma moder om att hon eventuellt kan få en dotter till kring halsen hemma ett tag.


Var Lillerskog blir av har jag faktiskt ingen aning.
Spännande, tycker ni inte?;)

Kommentarer

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-08-08 09:34:00

Hejsan, besök min blogg och läs Nicoles Lista där jag tar upp intressanta ämnen och diskuterar det :) Kom gärna med förslag på vad jag ska skriva om :)



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

Postat av: fanny

Publicerad 2008-08-08 09:40:56

Gud va roligt att resa, har ni bestämt vart vi ska?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-08 11:51:54

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela