GypsyRose

Taking the long way around

Middagsplaner

Publicerad 2008-08-29 11:44:14 i

Hör upp, familjen!(Skabby då, eftersom hon förmodligen är den enda ur min familj som läser bloggen). När jag kommer hem vill jag inte ha nåt svårlagat kulinariskt tjafs att äta. Gör er inte till för att jag kommer hem. Jag vill ha ugnsbakad falukorv, potatismos med smör på, mjölk från Falköpings mejeri och knäckebröd. Sen vill jag ha chokladpudding med grädde till efteråt. Kan detta ordnas? I´ve got huuuge cravings for this...;)


Sen tänkte jag däcka av paltkoma i Skabbys säng, och där vill jag sedan inte bli störd resten av kvällen. Tala kan vi göra en annan dag. :)

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-08-29 17:23:31

haha, det kan väl ordnas! ;D

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-09-01 11:00:15

Det finns en mamma i den här familjen oxå som kan läsa kanske inte varje dag men ändå.Som sagt: Älskar Dej!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela