GypsyRose

Taking the long way around

Jo förresten...

Publicerad 2008-08-04 15:02:14 i

Igår fick jag ett ryck och var tvungen att ta mig ifrån Hester Road ett tag. Ett par kollektivmedlemmar var på ett nöjesfält och härjade runt, en del var bakis och andra ute på annat.
Så jag hoppade på ett tåg till Southampton, knallade runt där under tunga regnmoln (regnet kom dock inte förrän jag klivit på tåget hem igen), och sighsteeingade lite på egen hand.

Köpte min gitarrgud Slash`s autobiografi och gled in på ett café där jag pluggade in Melissa Horn, drack lattes och läste om Slash´s första år.

Och oj, så skönt det var. Precis vad jag behövde. På tåget hem lyssnade jag på bra musik och drömde mig bort. OM Lillerskog kommer in på skolan i LA, och OM jag hittar en praktikplats där, kanske jag blir LA-bo ett tag. Det vore så häftigt! Jag o J har redan gjort upp planer på vår kust-till-kust-grej.

Världen ligger öppen framför mig...I love it!

Kommentarer

Postat av: Ammelie

Publicerad 2008-08-04 20:33:26

Saknar dig...

Postat av: Ammelie

Publicerad 2008-08-04 20:34:04

saknar dig..

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-04 22:45:21

Låter som en skön kväll. Ang La resan.. Glöm bara inte av att din mellansyster saknar dig som en banan saknar sin split :)

Postat av: Michellen

Publicerad 2008-08-05 00:17:29

Ames: Å. Jag saknar dig också, så det värker i Hjärteroten.



Mellan: Å. Men å. Jag saknar ju dig också, så det finns inga gränser! Varför inte ta ett sabbatsår från plugget och studa lite musica i LA med mig o Lillerskog då?;) Det finns vissa saker man måste göra, annars är man ingen människa utan bara en liten lort. Men vi tänker inte mer på det nu, det är så långt borta. Snart kommer jag ju hem, skitunge!;)Puss!

Postat av: Blogward

Publicerad 2010-10-05 08:34:25

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela