GypsyRose

Taking the long way around

So far so good, KulturTurism-ettor!

Publicerad 2008-04-30 11:54:00 i

Igår kväll festade jag loss med klassen för sista gången på länge, och när klockan blivit natt blev det kramkalas och lite ledsna miner...Jag personligen tycker alltid det är jobbigt att skiljas från folk, även om man inte känt dem så länge. Men har man träffats konstant sedan augusti förra året, då blir det lite småjobbigt...

Men vår sista fest var MYCKET lyckad, Team Mikaela och Gånggrifterna (ja, vi har blivit lite skadade efter vår Kulturarvskurs...) vann naturligtvis musikleken, efter ett noga utvalt och briljerande framförande i sann Suntrip-anda. ;) Men en eloge till Evert och hällristningarna för gott arbete as well!

Snyggast på festen måste ju helt klart ha varit jag och Johanna, som kom i matchande Suntrip-outfit. Får mig att minnas ett visst festivalbesök, när mina tjejer var snyggast på området, hela veckan...;)
God matm gott vin och mycket skratt kan sammanfatta kvällen. Slog följe med Helena hem, och vi bestämde oss för att hålla kontakten för att kunna boka de där NZ-biljetterna snart...Allt blir ju så mycket svårare när man inte träffas face to face, men det ordnar sig.

Vår otroligt mysiga utbildningssekreterare Ulrica var med oss under kvällen, och hon hade fullt upp med att fota hela gänget, en äkta klassbild blev det till slut!


Så nu sitter jag här, jag har sovit ut ordentligt, Marcus kommer snart hem från jobbet och ska då få vila lite innan vi åker till Falköping. Jag ska hinna packa klart, städa lite här hemma, fixa laptopen och maila iväg hemtentan. Bland annat. Är rätt uppstirrad nu, och längtar efter min klan, andra vänner och min mamma. Haha!
Ikväll ses vi, grillfesten kommer bli lyckad, det håller på att klarna upp, och inget regn i sikte. Bra!
Nu blir det rejält med bilder från gårdagens guidning och festen!

Enjoy!




image664


                                

Kommentarer

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-04-30 12:03:05

hahahaha fy SATAN va blek man e!! vi får styra upp färgen i England!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-05-02 09:34:35

Blev grillfesten bra? Hörde ett rykte om att det var fint väder i onsdags? Bara nu när jag kommer hem som hela himlen öppnar sig =P Puss puss och trevlig resa till Englandet!

Postat av: Malin nilsson

Publicerad 2008-05-03 11:50:55

Hej vännen!!
hoppas att resa ner till det utländska landet gik bra =) vilken trevlig grillfest du hade ordnat må jag säga!! skriv lite så vi vet hur du har det, kommer säkert bli kanon bra! Massa kärlek från NissePisse =)

Postat av: Ames Flames

Publicerad 2008-05-04 18:37:34

Hej Michellen. Hoppas resan gick bra till det nya landet. Hoppas också på att få höra mycket ifrån dig, du får berätta om alla dina äventyr. Tror allt att jag måste hälsa på dig nån helg framöver i sommar också. Vi hörs min vän. kram på dam

Postat av: A-L

Publicerad 2008-05-04 20:24:43

Åhhh, berätta!! Jag vill veta hur ni har et =D Saknar dig redan massvis! Puss o kram

Postat av: Lauritsamalie

Publicerad 2009-03-17 13:56:17

Very informative...God Bless

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela