GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-04-20 17:20:14

så söta! =)

Postat av: A-L

Publicerad 2008-04-20 17:27:55

Oh, jösses, så stiligt! Slips o blomma i håret och hela baletten, vad har ni varit på för galej? Puss puss

Postat av: Marie.D

Publicerad 2008-04-21 10:05:18

Vilken FIN bild på er!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-04-22 16:35:07

Mihi, visst är det härligt! Man märker vad lite sol och värme gör för orken och humöret, helt plötsligt går jag och visslar och hummar för mig själv på jobbet =D Jaaa, jag fick ledigt =D Är världens gladaste, så tar tåget vid fyra på onsdagen. Sen ska jag inte släppa dig ur sikte på heeela kvället, hihi. Sen kommer mamma och hämtar mig på natten, gissa om man känner sig som arton igen =P Men det ska bli tokskoj! Vill du kommer jag gärna direkt o hjälper till lite, om det behövs. Ska man ta med sig något förutom dryck och grillmat? Lycka till med hemtentan, vilket för övrigt måste vara djävulens påfund! Puss o kraam

Postat av: ames

Publicerad 2008-04-22 17:52:27

sweetie. Givetvis så laddar vi för fulla muggar och prickar av dagarna i almanackan för snart nalkas ju valborg :)och då äre fäst. Och lag lovar. Ingen tatto- stjärt kommer med under våra vingar. Nädu. Lite hyffs har vi innanför både rocken ärmen och pannbenet. Vi ses snart my löve. pyss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela