GypsyRose

Taking the long way around

Grill och kubb vid vattnet

Publicerad 2008-04-26 12:45:45 i

Igår var det lika vackert väder som det varit hela veckan här i Lidköping, och säkert på många andra håll i landet.
Efter en lugn dag i skolan bjöds jag på lunch av Marcus, och så tog vi en liten tur på stan. Mysigt!

På kvällen tog jag cykeln Ozzy bort till småbåtshamnen där jag mötte upp Annica, Jessica, Elin, Einar med flera. Evert och Therese dök upp sen också, trevligt! :)
Det grillades, spelades kubb och dracks öl innan vi gick vidare till Annica/Johan och sjöng Singstar och rökte vattenpipa. Mums!

image629

                   

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-04-26 15:36:57

Hehehe, sikken kväll!! D va hääärligt d! Gör vi om tycker jag!! Ses kanske ikväll då, kramelikraaaaaams

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-26 19:14:18

Asså din bike är SÅ cool!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela