GypsyRose

Taking the long way around

En dag på landet (eller, dags att googla lammungar)

Publicerad 2008-04-19 22:00:28 i

Är det så illa att man måste googla lammbebisar (inga namn nämnda), då har det gått för långt.
Ansåg Mikaela och plockade med sig familj och klasskamrater ut på landet idag till vår kära klasskamrat Maria
som bor mycket idylliskt vid Kinnekulle.

De 40 lammungarna och derss mammor blev antingen hemskt glada eller dödens förskräckta när vi besökte dem idag, jag kunde inte riktigt tolka deras höga läten dessväre...;)

Det hanns även med lite sightseeing på Kinnekulle by spring och en visit vid Vikingskeppet Sigrid Storråda. Johanna fick se lite vatten och jag fick må lite illa över att gå på en vinglig brygga.


Äh, jag låter bilderna tala för sig själva.
Enjoy!


image600

          

Kommentarer

Postat av: Lammsightsaren

Publicerad 2008-04-19 22:28:56

Tack för en härlig dag! Fick inte skrivet så mycket på tentan idag jag heller, men åh så lång ledig dag vi har imorgon! seeees på måndag!

Postat av: Meli

Publicerad 2008-04-20 23:42:56

Oh! Bäääbisar! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela