GypsyRose

Taking the long way around

Brytet.

Publicerad 2008-04-15 14:33:21 i

Nä, nu ger jag bannemig upp. Nu har jag suttit nonstop (känns det som) med min hemtenta i två dagar.
Om då menar jag hela tiden, har knappt rest mig ur soffan, bara suttit här och ÄNDÅ inte fått nåt gjort. Ja, OK lite grann kanske, men hade allt gått enligt Min Plan hade den färdiga tentan legat klar, jag hade på nåt vänster ändå hunnit städa och baka det där goda brödet, och jag hade om en halvtimme suttit nyduschad med goda hembakade mackor för att se första avsnittet av precis nedladdade Supernatural season II, vilket passar ypperligt innan OC börjar 16.35.

Hm.


Det blev inte riktigt så. Fy vad det är tråkigt med hemtenta!!Jag måste träffa folk, jag är en social varelse!!
Ärligt talat, VEM bryr sig om den svenska urbaniseringen och vilka effekter denna hade?
Vem hade så tråkigt en eftermiddag att de ens bemödade sig hitta PÅ ett så dumt ord som Urbanisering?
Jag bara undrar...


Tur att DH börjat ikväll, och slår på stort med ett dubbelavsnitt. Det blir det sedvanliga hänget med H, E och lilla G.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-04-15 19:17:44

Andra säsongen av Supernatural!!!!!!!!!!!!!!
är
allt lite avis..hihi!!!!!!!
Ta hand om dig tjejen! Jag är ledig Valborg så jag kommer om jag får!
Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-04-15 20:01:40

jo tack, det går inte så bra med hemtentan här heller! haha SÅ boring! ses imon, kram!

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-15 21:39:51

hemtenta??? har vi det??? :P har också försökt få nåt gjort, men ack va det är bättre med simpsons...
andra säsongen av supernatural alltså! =) =) =) ja lägger beslag på din dator i Englang hehe... ÅÅÅHHH vi åker verkligen snart!!! Ses imorn!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-04-17 17:03:59

Wiowio, jag är ledig på första maj!! Jobbar till tre på onsdagen, sen kommer jag som ett skott. Thomas vet inte hur han jobbar än, han började ju på sitt nya jobb i måndags. Men jag kommer iallafall =D Läääängtar! Miss U bejby, puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela