GypsyRose

Taking the long way around

Veckans bästa skrämselteknik...

Publicerad 2007-05-10 08:21:07 i

Haha! Jag kan fanimej inte annat än att skratta när jag trillar in på den här sidan. Och inte nog med att sidan trycker upp välretuscherade bröst och tokfula backslicks direkt i ansiktet på mig, det finns naturligtvis Veckans Snyggaste Människor. Listade. Herregud.

För ärligt talat. Men fan vill se småpojkar och flickor springa runt med pappas platinakort och vifta med dem i baren, samtidigt som man spanar bäst ragg för kvällen ur karriärmässig synvinkel.
"Hmmm, vem skulle kunna ge mig en skjuts i karriären om jag låg med honom??"

Jag säger som Magnus Betnér. Stureplansattityden sprider sig en cancer i hela Sverige, varenda småhåla försöker apa efter Stockholmsgrejjen.


Ahhhh! Jag får krupp! Älskade läsare, lova mig en sak. Förbli alltid er själva, sådana underbara orginal ni alla är! Sverige har för många kopior, men mina vänner är äkta som tusan!



Haha, annars kan man gå in på den här sidan, och förundras över hur olika de båda stureplanssidorna är...



Må väl!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2007-05-10 13:00:02

Jajjemen! Kommer efter vattengympan! ;)

Postat av: Emlii

Publicerad 2007-05-10 13:40:39

www.vafan.liksom :)

Postat av: Marie&Rasmus

Publicerad 2007-05-10 22:11:22

mm den där betnèr är inte alls dum;9

Tack för kommentarerna på bilddagboken;)
ja jag tyckte allt den med milkshake var kul,haha..
Det var första gången han blev fotad men han e ju van att det blixtrar hemma för fullt ;p
Ska försöka uppdatera så gott som det går..
kram

Postat av: Alvinirene

Publicerad 2008-08-29 10:26:23

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela