GypsyRose

Taking the long way around

En glad Eva-Lill

Publicerad 2007-05-24 14:29:24 i

En glad Eva-Lill

Har inte så mycket att skriva idag, så jag livar upp dagen med en fräsig bild av vår älskade Eva-Lill. Snitsig va? ;)
Ska strax in på presskonferens om Marathonrock, alltid kul det där.

Lördagens grillgalej var kulkul! Vi blev ett gäng med folk sen, och till o med Marcus the man dök upp. ;) Vi dansade hej vilt i trädgården, tills det blev alldeles mörkt och vi gick till Dagnys och fick en norsk gubb-vän.


Det planeras en massa skoj...hihi. Känner mig så lurig. Och ni som tror att ni vet vad det handlar om, kanske är HELT fel ute...Vem vet? ;)

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2007-05-24 21:49:22

ja TROOOR att jag vet vad det hndlar om, alltså är det nåt helt nytt lurt? Vad roooooligt! Hoppas jag får vara med! =P

Postat av: A-L

Publicerad 2007-05-24 23:02:08

HAHAHA, jag dör lite granna, vilken heting hon är Lill-Eva! Så rart! Vad är allt det luriga? Jag vill också vara med på det luriga! Nu kanske jag ska vila min ölfyllda hjärna några timmar, innan det är upp igen. Fasen, jag lovar dig att livet som student är HÅRT! Men du kommer få jätteskoj =) Puss gumman, hoppas vi ses srart!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-05-25 08:17:57

vilken fräsig tant! Kanske borde fräsa till mig med lite bicycletajtströja som henne och cykla till McD ist föratt skicka iväg Erik i bilen. Im telling you bilägande är förtjocknande.
Tack för grattiset och ett grattis åter igen till Utbildningen!
Kram!

Postat av: Jolene

Publicerad 2007-05-25 08:18:52

Det var min kommentar härovan...

Postat av: Ames

Publicerad 2007-05-25 08:33:18

lurifax. jag vill också luras.
Vi ses i kväll Michellen. Ska bli trevligt med lite Michelletid. Man kanske till och med får en kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela