GypsyRose

Taking the long way around

Oj! En ledig kväll...

Publicerad 2007-03-21 16:30:22 i

Almanackan gapar tomt ikväll. Herregud, när gjorde den det senast? Så jag reagerar som sig bör. Jag får panik. Lite halvt om halvt iallafall. En hel ledig kväll, vad ska jag ta mig för? Städa är en idé, motionera en annan.
Helst av allt skulle jag vilja komma hem till en nystädad och härligt doftande lägenhet, med Marcus i köket i färd med att baka en extra kladdig kladdkaka där han har plockat bort alla kalorier för min skull... ( Jodå, det är möjligt. Kolla själva på Snygg, Sexig, Singel där SuperSingeln Diaz får allt hon drömmer om...)

Sedan skulle min kära sambo placera mig framför TV:n, sätta på Sex and the city och varsamt ställa hela pajformen med kladdkaka i mitt knä, medan han masserar mina trötta fötter.

Tror ni det händer? Inte jag heller. Carmine Glow håller som bäst på att spela in nytt matierial, därför är det enda jag ser av Marcus för tillfället, hans smutsiga strumpor och en och annan snusdosa som glömts kvar.
Inte ens datorn får jag ha kvar. Kom hem igår kväll efter en myskväll med tjejerna, och tänkte sätta mig vid datorn. Men nähä, den var borta. Marcus påstår att att han förvarnat mig, men det tror jag bestämt inte! Påstår han att jag inte lyssnar på honom? ;) Måste vara det hemskt effektiva sambofiltret som slått till.

Jaja. Jag får väl åka hem från redaktionen snart. Ingen dator att surfa vid, ni kan lika gärna ta sängen och min garderob när ni ändå håller på....


Men på fredag är det lön! Då åker jag o lilla sötaste syster till GBG efter god veggomiddag o kollar på vad-han-nu-heter-den-snygge-skallige-i-Parlamentet på Storan.

På lördag ska jag på Second hand-runda och sedan på oxfilémiddag med Klanen på Greken! Leeengtar.

Puss haj!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-21 17:49:51

Men stackare, snott med sig datorn bara sådär? Fy tyysan! Men vet du vad, det finns yyybergoda kladdkakor på ica, köp en sån och ät framför TV:n! Bästa som finns att bara jäsa en hel kväll ju! Vi ses på lördag bejby, håll tummen för mig imorgon. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela