GypsyRose

Taking the long way around

"Makes me wanna shake, makes me wanna take..."

Publicerad 2007-03-14 11:51:59 i



Han får mina tänder att skallra och knäskålarna likaså. Snygg som få, och med en levande, underbar passion för gitarren. Och han kommer till Sticky Fingers den 6 april, långfredagen that is.
Det är naturligtvis Robert Strängen Dahlqvist vi snackar om, och det är inte för inte han fått det smeknamnet.
Med Thunder Express intar han Sticky snart, och jag måste såklart dit! Allt annat får sättas åt sidan, det här går först! ;)
Mer rock´n jävla roll i en och samma människa får man fan leta efter, den här killen är född med rocken i blodet, och har fingertoppskänsla för musiken.

Så klanen, nu förvarnar jag er. Den som inte följer med Michelle till Sticky på långfredagen ska dödens dö i spetälska. Alternativt bli utesluten ur Klanen en stund.

En öl, en klandans, Strängen på scen och en Stickyvistelse, kan det bli bättre? Nej.

Underbara man!

Tills dess; håll till godo med myspacesidan



Uppdatering;

2007-05-25 Fredag Stoltz Karlskrona + Mustasch.
Gaaaah! Jag blir knäpp, Strängen och Ralf vid samma tillfälle, det är för bra för att vara sant! Men Karlskrona är långt borta.

Anyone up for a roadtrip?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-14 18:20:45

Haha. Jag är på till Sticky! Spetälsk står inte på min lista över sjukdomar jag ska ha innan jag dör =P

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-14 18:20:49

Haha. Jag är på till Sticky! Spetälska står inte på min lista över sjukdomar jag ska ha innan jag dör =P

Postat av: Malle

Publicerad 2007-03-14 18:21:36

Hm. Försökte rädda min heder genom att sätta till det sista a:et på Spetälska, men hann inte så det blev två. Jaja.

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-15 06:54:11

Ja, spetälska låter inget trevligt, så jag är på. Hoppas spelningen igår gick bra! Jobbar heela långa helgen, så kan tyvärr inte dejta med er. Men Ammelie pratade om nån grillning o allt var det var!? Vi hörs bejby, massa kramar!!!

Postat av: Mari

Publicerad 2007-03-15 07:55:15

Räkna med mej, för spetälsk vill jag inte bli. Och sen gillar jag klandanserna. Pyss

Postat av: Abdulnathalie

Publicerad 2010-03-29 09:54:38

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela